Računalniške novice
|
četrtek, 18. december 2008 ob 10:41 |
Raziskovalna hiša Aragon je v sodelovanju s Slovensko oglaševalsko zbornico predstavila rezultate MOSS jesen 2008 - Merjenje obiskanosti spletnih strani. Podatki se nanašajo na štiritedensko...
|
|
inDirekt
|
četrtek, 18. december 2008 ob 10:20 |
24ur.com je najbolj obiskana slovenska spletna stran, je razkrila raziskava merjenje obiskanosti spletnih strani (MOSS) Slovenske oglaševalske zbornice.
|
|
SiOL.net
|
sreda, 17. december 2008 ob 16:27 |
Stran Siol.net je v jesenskem merjenju obiskanosti spletnih strani v Sloveniji, ki poteka pod okriljem Slovenske oglaševalske zbornice in raziskovalne hiše Aragon, znova dosegla odlične rezultate.
|
|
Drugi svet
|
četrtek, 20. november 2008 ob 08:22 |
Vojko z Razgledov se je potopil med ugotovitve Slovenske oglaševalske zbornice, ki je objavila podatke o nakladi slovenskega časopisja. V tretjem četrtletju ...
|
|
Blogi
|
sreda, 19. november 2008 ob 11:36 |
Skupna prodana naklada petih slovenskih dnevnikov je po danes objavljenih podatkih Slovenske oglaševalske zbornice v tretjem četrtletju letošnjega leta rahlo porasla zaradi rasti naklade Slovenskih novic in Financ. Vsi drugi upoštevani dnevniki so v primerjavi s četrtletjem prej nazadovali,...
|
|
Večer
|
nedelja, 16. november 2008 ob 23:58 |
Slovenska oglaševalska zbornica je na razpis za nagrado komunikacijske učinkovitosti EFFIE 2008 prejela 27 prijav, kar je največ doslej. Žirija je med prijavljenimi deli izbrala 13 akcij za znamke: kruh Krajcar, pašteta Argeta, Fructal Smoothie, Radenska Naturelle - pravoda, Alpsko mleko,...
|
|
Večer
|
nedelja, 16. november 2008 ob 23:58 |
Slovenska oglaševalska zbornica je na razpis za nagrado komunikacijske učinkovitosti EFFIE 2008 prejela 27 prijav, kar je največ doslej. Za nagrade se poteguje enajst prijavljenih v petih tekmovalnih kategorijah. Žirija bo med prijavljenimi deli izbrala finaliste do 4. decembra, zaključna...
|
|
|
|
<< Začetek < Nazaj 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 Naprej > Konec >>
|